2012. december 16., vasárnap

Évzáró kick-box vacsora a malomban

Csütörtök este Kicsimmel és a családjával a malomba mentünk vacsorára. Ez egy évzáró kaja volt, amin Bandi, mint az egyesület vezetője mondott egy hosszú beszédet, megköszönte mindenki segítségét, munkáját, gratulált az eredményekért. Mindenki kapott kisebb ajándékcsomagot, emléklapot, majd megkezdődött a "zabálás". Svédasztal volt. Volt minden finomság, azt sem tudtam miből egyek. Alig szedtem magamnak valamit és annyira tele lettem, pedig úgy megkóstoltam volna mindent. ^^ A somlóit már csak úgy gyűrtem le a torkomon...Olyan 9 fele mi haza lettünk hozva, fáradtak voltunk, meg nem voltam valami jól. Megnéztünk egy nagyon  nagyon gagyi horror filmet..:D Majd aludtunk. Pénteken pedig nem kellett bemennünk suliba. Jee. Úgy volt, hogy megyünk Hobbitra Pécsre.....de mégsem jött össze...:(

Szombaton bementem dolgozni a suliba 11-re de felesleges volt, mert max 20-an jöttek ebédelni az étterembe így az 5 felszolgálóból mind az 5en csak ültünk és beszélgettünk. Mire vissza értem Kicsimékhez már ő is végzett a sulival. Este néztünk X-faktort, aztán bealudtunk mind a ketten..:/ Ez a fránya esős idő annyira nyomasztó....Ráadásul nincs fagy, azaz terjednek a bacik, vigyázzatok! :) Na de megyek is, mert holnap hajnali 3kor kelek, megyek az ifi szállóra gyakorlatra...Utálom az egészet komolyan..:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése