2012. december 16., vasárnap

Rendezvény-fáradtság

Szerdán suli után rögtön mentem le a Szakács kabinetbe. Tnő elküldött Timit és engem a boltba megvenni egy két alapanyagot. Estére főztünk azt hiszem 20 vagy 30 fős rendezvényre. Csináltunk petr. burgonyát, párolt rizst, rántott karfiolt, rántott gombát, kijevi csirkemellet, sült tarját, töltött csirkecombot, díszítettük paradicsommal és uborkával. :) Este 6ra kész is voltunk mindennel már csak a tálalást vártuk....már nagyon mentünk volna, de csak vártunk és vártunk, majd nagy nehezen rámondták az áment hogy tálalhatunk...Utána elganéztunk és a fél9es busszal jöttünk haza. Elfáradtam...fél 12 volt mire ágyba értem, de annyira jó volt bebújni a meleg, puha ágyikóba. ^^
 Sajnos az ételekről nem tudtam hozni képet, de ezt a faragványt tanárnő csinálta. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése