2013. január 3., csütörtök

5. éve a blogolás szerelmese

Decemberbe volt 5. éve, hogy blogot vezetek. :) Nem voltak megszakítások, végig folyamatosan frissítettem. Minden évben elmondom, hogy nem bántam meg, hogy elkezdtem és, hogy majd milyen jó lesz visszaolvasni idősebb koromban. Egyszerűbb lesz mesélni, visszaemlékezni dolgokra, ha itt nyomot hagyok képekkel és egy kis leírással. :) Néha előfordul, hogy nincs időm frissíteni, vagy nincs semmi képem, de akkor olyan rossz érzés fog el, hiányzik...le kell írnom...ki kell írnom magamból...Tudom a bejegyzéseim másoknak lehet, hogy olykor unalmas, de számomra sokat jelentenek.
Akik pedig olvasnak,követik a bejegyzéseimet, kommentelnek hozzá, köszönöm nektek, hogy vagytok! 
Az egész a blogol.hu-n kezdődött..Aztán a rendszerhibák, a bejegyzések eltűnése miatt átváltottam a blogspot-ra, és nem bántam meg. :)
Régi blog:

1 megjegyzés:

  1. "de akkor olyan rossz érzés fog el, hiányzik...le kell írnom...ki kell írnom magamból..." - ez velem is így van. Lehet, hogy más nem tartja olyan izginek az életem, de amikor szétszakad a fejem olyan jó kiírni mindent magamból... Aztán meg később visszaolvasni... honnan kezdtem és hova jutottam... :)

    VálaszTörlés