2013. január 6., vasárnap

Szemöldök kócolós tan

Kellemes délutánt drága olvasók! A suliba ez a két nap sitty-sutty eltelt. Ismét eljött a Péntek. Kicsimmel elmentünk hamburgerezni, már nagyon rég ettünk...Jól esett, nyamm. Délután tvztünk, majd este átjöttek Szepiék. Néztük a Voice-ot. Nem értem sokszor magamat, annyira fel tudom húzni magam az ilyen műsorokon, de mégis nézem...-.- A voice-ban van is egy kedvencem, Pál Dénes. Nagyon szép egyedi és tiszta hangja van. :) No, de ez itt nem a reklám helye. Szombaton nagyon mehetnékem volt valamerre, emiatt nyűgös is voltam, mivel kint rossz volt az idő, nem mentünk sehova. Estére átment rajtam ez a hiszti. :) Petrától elkértem az élelmiszer ismeretes füzetét, hogy lemásoljam mindazt amiről lemaradtam. Hááát izéé....EZ RENGETEG!!! Ezért most ezzel a bejegyzéssel tartok szünetet. Itt szakad a hó, de el is olvad, nincs mínusz, este pedig kicsit kinézünk a Bosziba....

2 megjegyzés:

  1. Én is nézem a Voice-t... A sok reklám miatt bosszankodok is... de azért csak nézem. Én is kedvelem Pál Dénest, nagyon teszik a hangja!

    ... ne maradj le nagyon! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő a legjobb! :) Köszönöm a kommentet! :)

      Törlés