2013. május 5., vasárnap

Anya ♥

Ma van anyák napja. Ilyenkor mindenki virággal, csokival pár szép szóval köszönti az édesanyját. Nekem szerintem minden nap anyák napja van, képletesen értem, mivel nekem minden nap eszembe jut, hogy mennyire szeretem az anyukámat, ha épp nem vagyok otthon akkor hiányzik, ha otthon vagyok akkor meg alig várom, hogy hazajöjjön a munkából. Fél5kor szinte úgy lesem az ablakot, hogy mikor jön. Itthon összeülünk és elmeséljük egymásnak milyen volt a napunk, nem pár szóban, hogy "mizu...áh semmi szar napom volt..." hanem van, hogy több órán keresztül fecsegünk. Este mindig együtt tvzünk, közben jókat nevetünk egymás hülyeségén. Szeretek odabújni hozzá, érezni azt a bizonyos anya illatot, imádom mikor simogatja a hajamat, arra bármikor el tudok aludni. Mindig meg tud nyugtatni, vigasztalni, ha elbizonytalanodok ő feltölt erővel és kitartással. 
Anya mindig a te kislányod leszek! Nagyon szeretlek! ♥




Ha beteg vagy, fáradt,
És ha gyötör a bánat,
Betakar, vigasztal,
Megveti az ágyad.
Szeresd ezért nagyon
Az édesanyádat!
Sokszor bizony rossz vagy,
Talán nem is láttad
Mikor a két szemén
Könnyek vontak fátylat.
Tiszteld ezért nagyon
Az édesanyádat!
Ő mindig gondol rád,
Megvarrja a ruhád,
Egész nap dolgozik,
Késő estig fárad.
Tiszteld, szeresd ezért
Az édesanyádat!
Gondolj mindig arra,
Hogy a legdrágábbat
Addig kell szeretni,
Míg melletted állhat.
Tiszteld, szeresd ezért
Az édesanyádat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése