2013. május 7., kedd

Életadó reggelik

Sziasztok Szépségek! Eljött az a bizonyos hét, amikor rá kell gyúrni a vizsgákra. Vége a sulinak, már csak tanulni és tanulni kell itthon egyedül...siralmas. :/Május 15-én lesz az írásbeli vizsgám, majd május végén szóbeli és gyakorlati. Szóval ez a hónap erről fog szólni. Tegnap neki is álltam, megcsináltam 3 feladatsort. 9kor kezdtem el és fél 3kor arra eszmélek, hogy te jó ég már ennyi az idő?! Szóval eléggé belemerültem...Estefele apuval felpattantunk a chopperra és elindultunk Baja felé, kirakott Kicsimnél, amíg ő elintézte a dolgát. Hazafele kicsit necces volt a helyzet, körülöttünk mindenhol villámlott, azon imádkoztunk, hogy ne szakadjon az eső.  Erre pont mikor beértünk Dávodra....szétáztunk az utolsó pár méteren...:D Tipikus, nagyon jól esett motorozni. :)
A képeken pedig az energiát adó reggelik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése