2013. május 9., csütörtök

Szorgos diák...

Azért néha rám fér egy kis kikapcsolódás a tanulás mellett...Kedd délután ezért bementem Kicsimhez. Persze ott is ment a tanulás, este pedig a jól megérdemelt pihi és romantika. :) Szerdán dél előtt átjöttek az osztálytársai és közösen gyakoroltak a vizsgára. Én addig kitakarítottam a szobát, igaz útba voltak, de megoldottam. :) Délután Récsöllel bementünk a városba turizni kicsit, ajh olyan jól esett, már rég voltam. Nekem nem a csoki a boldogsághormon, hanem a turi. :) Kora este haza jöttem és eldöntöttem, hogy nem tanulok már, mert hulla fáradt voltam...Anyuval közösen sorozatot néztünk, hát szét röhögtem a fejem. :)
Ma szépen kényelmesen nekiálltam délelőtt tanulni, megint megcsináltam egy feladatsort, aztán megcsináltam életem első krumplis tésztáját. Az egyik kedvenc kajám, de csak ahogy anya csinálja. Hmm és képzeljétek ugyan olyan lett mint anyué, tettem bele jó sok kolbászt, nyami, nagyon jót ettem. :) Jaa és házi gyúrt tésztából van! Nem mind1!
Most nekiállok tanulni ismét, vár rám még egy feladatsor, aztán egy kis szóbeli tananyag...Sok sok puszi nektek, kitartás az érettségizőknek! ;)




1 megjegyzés: