2012. február 21., kedd

Betegen itthon°

Ma reggel csörgött a kis ébresztőm szorgalmasan 5:15kor..Jó érzés volt kinyomni és tudni, hogy aludhatok tovább. Mivel ma orvoshoz akartam menni. 8kor keltem, de jó lenne mindig 8kor kelni suliidőben. Sokkal kipihentem vagyok egész nap. Elkészültem, majd biciklire pattantam és betekertem a dokihoz. Mellesleg eléggé szarul voltam, így nagyon rossz volt az a 10 perces rövidnek tűnő út.:/ A rendelőben elég sokan voltak, néztem is egyet. Ennek ellenére gyorsan sorra kerültem, mert kiderült, hogy a fele csak receptre várt.  Kaptam antibiotikumot, teáznom kell meg pihennem. Hát ez nem nagyon jött össze...a teázás meg volt a pihenéshez meg nem volt kedvem...Így gépeztem, meg kimentem a jó kis napsütésre. Olvad végre a hóó! :)

 4 után megjött Anyuci.Szokásosan trécseltünk, majd kedvem támadt főzni valami finom vacsit. Anno már lelestem a netről egy egyszerű kaját. Mindössze virsli, tejföl meg tészta kell hozzá. Meg természetesen ízlés szerinti fűszerezés. Felkarikáztam a virslit. Egy doboz tejfölbe tettem borsot,egy kis sót, petrezselyem zöldet,majd reszeltem bele fokhagymát. Ezt összekevertem. Kis olajban megpirítottam a virslit, majd miután szép barna lett ráöntöttem a tejfölös masszát. Összeroggyantottam, ízesítettem még egy kicsit és kész is...:) Főztem ki tésztát és azzal ettem. Akinek van otthon, az reszeljen rá egy kis sajtot, úgy még finomabb.;)


Jót étvágyat hozzá!:) Itthon csak pozitív visszajelzéseket kaptam, el is fogyott.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése