2012. február 20., hétfő

ill again...

Ma szakács és pincérkabinetes nap volt/lett volna. Mivel a szakács kabinet azzal telt el, hogy munkatervet írtunk, meg beszélgettünk. Elvettek csomó pénzt a sulinktól, ezért alig van pénz alapanyagra..Így csak minden második héten tudjuk a tételeket főzni.Fasza. :( Eléggé elszomorított mindenkit a hír..De hát ez van...Már reggel éreztem, hogy valami nincs rendben a torkommal. Mire lement a szakácskabinet már nagyon fájt a torkom. Meg a hideg is rázott. Így elkéretszkedtem osztályfőnöktől. 

12:40es busszal jöttem haza. Mire hazaértem teljesen átázott a cipőm, már csak ez hiányzott. Gyorsan átöltöztem, köntös, forró tea és pihi. A torkom még mindig fájdogál, volt egy kicsi hőemelkedésem, remélem rosszabb nem lesz, de holnap azért meglátogatom a dokit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése