2012. február 22., szerda

Krokett Ala Fanni

Két napja fáj a hasam. Nagyon megterheltem szerintem. Nem is lepődtem meg, egyik nap sült kolbász volt meg hurka dinsztelt burgonyával...tudni illik az én gyomrom eléggé gyenge szóval ez betett neki. Így ma visszafogtam az evést. Épp nézegettem a tételeket ételkészítésből és megakatt a szemem a kroketten. Éppen kezdtem éhes is lenni így nekiláttam krokettet csinálni. Nos...még soha nem csináltam krokettet szóval...:D Még az arányokat se nagyon tudtam. De úgy gondoltam érzéssel menni fog. Hát pepecselős egy kaja, de nagyon finom lett, anyu és apu is most eszik belőle.:)


Pucoltam krumplit, felkockáztam, megfőztem, majd krumplinyomóval széttörtem. Hagytam kihülni, aztán beletettem 1 felvert tojást, lisztet, sót, borsot, petrezselyem zöldet, szalámit(bármi amilyen otthon van). Ezt jól összegyúrtam, majd kis rudakat formáztam belőle. Bécsi bundáztam(liszt tojás zs.morzsa). Majd olajban kisütöttem. Tádáááá. Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése