2012. február 15., szerda

Blue

Olyan jó volt, reggel nem volt már olyan hideg mint amilyen szokott. Így Gabóval élveztük a sétát a buszig, nem csak arról tudtunk beszélgetni, hogy jaajjj de hideg van és, hogy mindjárt szétfagyok meg hogy nem érzem a lábam...A napom jól kezdődött. Elmaradt az első óránk, mert valami hibásodás volt az infó teremnél. Nem tudunk semmit. Aztán a többi óra elment, nem volt vészes. Na majd a holnap...höhööh.
 5 óránk volt Suli után Lánykákkal elmentünk lyukba, majd én elváltam tőlük, mert már rég voltam turiban és úgy éreztem itt az ideje, hogy meglátogassam. Jhajjj ismét rengeteg jó cuccot találtam.:) Úgy szeretem azt a helyet. Jó sokáig, bő fél órán keresztül próbáltam, meg turiztam. Sok tetszett, de csak 1db tűztem ki célnak, spórolni kell gyerekek..xD Íme: Az ára pedig komoly 195 Ft volt.:) 
 Aztán beszélgettem kicsit az eladó nénivel. Tök aranyos, bírom.:) Majd nagy lendülettel elszaladtam a kínaiba. Vettem gyors egy kék színű rózsás kitűzőt. Így már van fehér piros barna és kék.:) Made in China : 290 Ft
Aztán találkoztam Kicsimmel. Bementünk szokásosan a Centrálba a szokásos kis VIP részlegünkbe.:) Beszélgettünk egy jóízűt, szeretés ölelés van. Ott volt egy darabig Laci is, vele is dumcsiztunk. jajj bárcsak megtudnám venni a telefonját. Annyira jóó lenne.:( Rohadt szegénységbe már..!!!! 5 éve ez a fos telefonom van és már elegem van belőle. :( De ez van ezt kell elfogadni...15:45ös busszal jöttem haza. A hó szakadt, nem semmi egyik pillanatról a másikra leesett rengeteg hó.1 óra volt így az utam..Tegnap elaludtam a suzy és tekergőn így ma befejezem a végét.:) Jaaa holnap pedig valószínű nem jelentkezem, mert Baján leszek egész nap kb...Bányais szalagavató miatt. És nekünk is kötelező megjelennünk. Szuper!..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése