2012. február 19., vasárnap

Júlia Bál

Bocsi, hogy csak most blogolok, de nem volt időm, hogy géphez üljek, meg egész hétvégén Márknál voltam. Legutoljára ugye Szerdáról írtam. Csütörtökön be voltunk zsongva Barbiékkal mert terveztük, hogy megyünk hozzájuk suli után Timivel. 4 óránk volt aznap, így Barbi Timi és Én elindultunk Barbiékhoz, ki újvárosba. Vettünk energiaitalt meg pezsgőt, jah meg bort és kólát is, de én abból nem nagyon akartam inni.:D Felmentünk Barbihoz, vizipipáztunk, iszogattunk, beszélgettünk.

 Aztán 4 óra fele elkezdtünk készülődni. Barbi kisminkelt minket, meg kivasalta a hajunkat.:) Persze csináltunk képeket is...:D 


 6ra odaértünk a Frankelhez. Aznap volt Bányais szalagavató meg júlia bál is. Lejelentkeztünk, hogy ott vagyunk az osztályfőnöknél, mivel kötelező volt a megjelenés. Találkoztunk Petrussal, majd együtt néztük a műsort. Később elkezdődött a bál is. Szokásosan a Bohém zenekar volt. Sokat táncoltunk, tanárokkal is.:D Nagyon jó zenék mentek.  Az utolsó buszig voltunk. Timivel felsétáltunk...annyira csúszott az út, hogy eltaknyoltam..:/ :D Eddig soha nem estem el télen és tessék...Vicces volt amúgy. 

Itthon anyu még fent volt. Beszélgettünk, ittam egy teát, aztán eltettem magam másnapra. Nagyon jó kis napot zártunk, jó volt a csajszikkal.:) De másnap a kelés...te jó ég...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése