2012. február 22., szerda

Csodaszép reggel :)

9 fele ébredtem. Addigra már senki nem volt itthon. Szeretem mikor kicsit egyedül lehetek. Olyan jó.:) Éreztem, hogy jobban is vagyok mint az elmúlt napokban. Így felöltöztem és kimentem kicsit a szabadba. Annyira szép volt...tiszta zúzmara volt minden. Gyorsan visszarohantam a kameráért és kattogtam párat.:) Rengeteg képet csináltam, de csak ízelítőt rakok fel.Hátramentem a kertbe és a havon jártam..:D Úgy meg van fagyva a hó...A cicók is élvezték a napos időt, hátul koszáltak velem, amíg fényképeztem. 






A délelőtt folyamán csomó tanultam.1 óra fele belefáradtam és nekiáltam ebédet csinálni. Ugye azt láthattátok az előző bejegyzésben... :) Jó sokáig tartott mire kész lett..Aztán elmosogattam, csetres is volt bőven..Fél 4re lettem kész a takarítással. De jól esett egy kis pörgés, elég volt a sok fekvésből meg pihenésből. Holnapi napra is ez a terv, tanulás, pihenés, stb..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése