2012. február 19., vasárnap

♥ Hétvége

Pénteken hulla fáradt voltam, alig aludtam valamit a bál miatt. Mikor beértem a suliba Barbin is láttam ugyan ezt az érzést...:D Reménykedtünk, hogy nem lesz tanulás meg felelés az órákon. Nem volt. Nagyon jószívűek voltak a tanárok, pihizhettünk, meg beszélgettünk egész órán. 4. óra után az egész sulit hazaengették az időjárás miatt. Lyukba találkoztam Krisztával, tök jót beszélgettünk ott volt velem 1 óráig majdnem. Így nem kellett egyedül várnom Édesemre. Szt.Lászlónál tali Kicsimmel, majd apukája hazavitt minket. Délután megnéztük a paranormal activity 3-at Ricsiékkel. Hát ez a legdurvább része szerintem... Aztán este tvztünk, meg beszélgettünk. Dájó volt pihiznii. 
Szombaton 11ig nyomtuk az ágyat. Mire felébredtünk csak Virág volt otthon. Mert a többiek versenyen voltak. Pucoltunk krumplit az ebédhez aztán beszélgettünk lent. Ebédeltünk egyet, megnéztük a Családfa című filmet. Hááát vígjátéknak indult. De nem mondanám annyira annak. Egyszer meg lehet nézni. Úgy volt, hogy este jönnek át Szabiék...de persze ismét csak mondták és nem lett belőle semmi. Délután pedig össze is takarítottunk...No mind1. Gépeztünk kicsit, hallgattunk jó kis zenéket, aztán fűrdés és bedőltünk ismét az ágyba. Néztük a tv-t, amin asszem a tökös csaj ment egyik kedvenc filmem.:D Aztán pedig néztük a Rettenthetetlent. De én sikeresen bealudtam rajta.:) Olyan jó kis hétvége volt Édes, csak kár, hogy olyan gyorsan elillan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése