2012. február 20., hétfő

#day

Vasárnap 10kor már felkeltünk, mert  így legalább többet tudtunk még együtt lenni mielőtt hazajöttem volna. Néztük a national geographic chanel-t.:D Asszem éppen a kint az orosz vadonban ment. Az egy nagyon szép természet film, több része is van és gyönyörű felvételek vannak benne. Aztán fetrengtünk még egy kicsit, de nekem sajna jönnöm kellett haza a 12:40es busszal. Itthon anyuciék épp ebédeltek szóval időbe érkeztem. Húsleves volt meg brassói.nyammm. Délután tanultam kicsit de nem nagyon ment.:/ Este pedig csináltam ismét hagymakarikát meg egy kis sült burgonyát. Mostanában rákattantam a hagymakarikára.:)



Néztem a neten csomó jó, olcsó és finom kajának a receptjét. Ilyen 500 meg 700Ft-ból. Lassan jó lenne kipróbálni őket, csak még rá kell vegyem anyut hogy had csináljam meg.:) Ha tudtok valami hasonló kaját, amit már próbáltatok, akkor leírhatnátok nekem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése