2012. március 5., hétfő

Fú sok mindennel el vagyok maradva, de az a helyzet, hogy képem sincs mivel szinte a hétvége csak munkával telt. Fáradt is vagyok ezért ne számítsatok valami nagy postra. Szóval: Pénteken nem voltam suliba mert el lettem kérve a kickbox verseny előkészületei miatt. Ugye szokásosan minden évben Édesemmel mi írjuk össze a nevezéseket, meg még elég sok mindent. Ez ilyen egész napos munka. El is fáradtunk. Az tuolsó buszommal jöttem haza.
Szombaton 5 kor keltem..Bementem busszal mivel aznap országos táncverseny volt a frankelben. Mi pedig( Petra Bandi Én) jelentkeztünk oda dolgozni még anno a tanárbánál, mert ő vállalta el a rendezvény lebonyolítását. Így volt egy szép kis büféasztalunk. Én voltam a kávés lányka. Néha kasszáztam is. Nagyon jó volt a hangulat, tudtunk pihenni is, néztük közben a táncversenyt. Reggel 8-tól este 9ig ott voltunk és dolgoztunk. De nagyon élveztem mert jó kis társaság volt.:) 


Aztán Petráék elvittek Márkhoz. Ők is akkor végeztek a kikcbox versennyel.  Vacsoráztunk, majd bedőltünk az ágyikóba és meséltünk egymásnak, meg búúújás volt ezerrel.:) <3 Aztán megnéztünk még egy filmet  amin én elaludtam...:) Vasárnap délután dvdztünk, meg tvztünk. Este pedig átmentünk Gilihez. Ott volt Gábor meg Laci is. Rendeltünk pizzát, beszélgettünk comedy-t néztünk. Elvoltunk. Az utolsó buszzal pedig haza jöttem. Fú basszus alig várom a hétvégét... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése