2012. március 6., kedd

Átlagos munkanap

Ma 7kor keltem. Hét ágra sütött a nap. Mire felébredtem csak anyu volt itthon. Apu is meg batyi is dolgozni volt. Így nyugodtan zajt csapva készülhettem el. 8ra mentünk mi is dolgozni a szokásos helyre. Ma a napot burgonya vagdalással kezdtem....Csomó krumplit kellett felkockázni, szét ázott a kezem.Meg nagyon hideg van a zöldségesbe. De a hangulat ismét jó volt.:) Évikével kezdtük, majd megjött Zsani is. A mai menü paradicsomlves volt meg cigánypecsenye hagymás tört burgonyával, savanyúubival.:) A képen más hús van.
 Délután összefutottam Ritussal. Kellemes meglepetés volt.:) Kiderült, hogy Péntekig az oviba van gyakorlaton. Szurkolok Ritus remélem minden összejön az ovival kapcsolatba. Nagyon aranyosak a dávodi ovisok,  jókat fogott ki. Beszélgettünk kicst aztán ment is ebédelni. Én pedig nekiáltam mosogatni. Zsanival megint hülyéskedtünk, de hát ez már szokásos.:)Csáje.3  fele már kész voltunk mindennel. Leültünk mindnyájan és pucoltunk fokhagymát. Meg beszélgettek, mivel én nekem a hangulatom nem volt ma a toppon, így csak halgattam őket, néha pedig elmosolyodtam. Észre is vették, hogy valami nincs rendben. De ez van mindenkinek lehet ilyen napja. 
4előtt pár percel indultunk anyucival haza. Beugrottunk a boltba egy két cuccért, majd hazajöttünk, vacsiztunk egyet, átbeszéltük a napot. Most megyek és tornázok egyet, aztán fürdés és pihi.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése