2012. március 5., hétfő

Ma fél 9kor keltem, mert ma nem volt szakácskabinet, így délig szusszanhattunk. A 10:40es busszal mentem be. A körpadnál találkoztam Flórával Timivel Bandival Petrával meg Brigivel. Szóval összegyűlt az osztály pár tagja.:D Aztán együtt bementünk délre.  Kapott mindenki fejenként egy tételt amit a tanár úr szabott ki. Majd meg kellett teríteni rá. Aztán a végén leosztályozta őket. Én 4/5-öt kaptam azért mert nem jeleztem hogy másik poharat kellett alkalmaznom...őő na mind1 ezt így nehéz leírni, de a lényeg, hogy hülyeség. De nem baj mert ez legalább két jegy.:) Petrus is segített azért akinek köszönöm a segítséget. Ha valamit nem tudok ő elmondja. 

Miután lefelelt mindenki elpakoltunk, szétválogattuk az eszközöket, mert valalkik mindig összebarmolják, meg nem teszik a helyére...Aztán rendelés felvevést gyakoroltuk. Amiből jövő órán szintén felelünk, e az jól megy.:)  Suli után Brigivel beszélgettem körpadnál. Aztán odajöttek Móniék is. Majd kiderült, hogy a Luca(volt osztálytárs) itthon van hazajöttek pár napja ausztriából és hogy mindjárt ott lesz a kossuthba. Rögtön megörült mindeki. Olyan jó volt újra látni a csajszit.:) Kifaggattuk, hogy milyen kint ő is minket. Jót beszélgettünk, de nekem el kellett jönnöm a 4es busszal. Most rohanok fürdeni, aztán megyek az ágyba tvzni, meg beszélgetni anyuval. Fáradt vagyok azért is..:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése