2012. április 16., hétfő

Hétvége

A másik blogomba írtam, hogy itt folytatom a blogolást és azt elteszem emlékbe. A blogspot sokkal egyszerűbb és megbízhatóbb. Ennyi röviden.:)
Pénteken Kicsimnél voltunk, este átjöttek hozzánk Milánék. Márk osztálytársa meg 3 haverja. Jó fej srácok mind.:) Xboxoztunk. Játszottunk a Tekken 6-al. :D Csak aztán lemerítették az egyik conzolt és nem lehetett vs-ben játszani csak egyedül. Este 10ig ott voltak, jó kis este volt. Mi még néztük a tv-t együtt majd elaludtunk a megasztáron.
Szombaton Édes korán kelt, mert ment a papájával a szőlőbe. Én 10 fele keltem. Elpakoltam a szobájába, lefürödtem, majd lementem megnézni, hogy mi a helyzet, de nem volt otthon senki csak a Récsöl. De aztán ő is elment. Csináltam virslit, meg megint csináltam egy kis adag zöldségsalátát. :P Mire megjött Márk, addigra megterítve várta a kaja.
Ne mondjátok, hogy nem lehet virslit romantikusan elfogyasztani.xD :D

Délután néztük a tv-t, de nem volt sok időnk, mert kellett készülődni az esti buliba. Petinek volt aznap születésnapja. elmentünk a boltba, vettem pezsgőt, majd átsétáltunk 7re a Petihez.
 Ott volt már Laci meg Gábor is. Kint voltunk a garázsban. Aztán később szép lassan megjött mindenki. Nem mindenkiről sikerült képet csinálni. Nagyon jó kis buli volt.:)





De éjfél fele már jöttünk haza, mert Kicsim álmos volt a meló miatt. Néztük még a family guy-t, de elég könnyen elkábultunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése