2012. április 16., hétfő

Vasárnapi kockulás

Vasárnap azt terveztük, hogy jó sokáig alszunk. Erre fél 10kor már csiripelt az uraság mellettem.:D Mert, hogy valahol vágtak fát és a fűrész hangjától nem bír aludni. Nos én is halottam, de csak egyszer kétszer és aztán abbahagyták...no mind1 felkeltünk. Néztük a tv-ben a Titanic-ról szóló dokumentum filmeket. Aztán 3 fele átjött Martin. Ééés elkezdtünk együtt Tekkenezni. Kockulás volt ezerrel:

Nem baj, kellett egy ilyen is. Szét nevettem az agyam ezeken a hülyéken.:D A 18:35-ös buszra indultunk mikor épp Virág tette a gyertyákat az ikrek tortájára. Így mondta, hogy várjuk meg míg elfújják és aztán csomagol nekünk tortát. Naná, hogy megvártuk.:) Köszönjük szépen! Finom csoki torta volt. Anyuval este néztem az RTL-en a titanicot, de annyira felidegesített...undorító ez az rtl, meg az összes ilyen csatorna...komolyan 10 percenként reklám van. Annyira idegesítő. Csinálnak a 1,5 órás filmből 3 órásat...Pff.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése