2012. április 6., péntek

Irány Dávod!

Csütörtökön Édes korán kelt, mert ment a papájával a szőlőbe dolgozni. Én sem bírtam már tovább aludni, így felkeltem xboxoztam kicsit:), majd elkezdtem a prezentációt csinálni marketingre. Egy hotelt kell bemutatni, ami itt van a környéken. Hát nekem ugye helyben van a Dávodi Hotel Fortuna. Igaz csak szezonálisan működik, de van és kész.:) Így én arról kezdtem el csinálni prezentációt. De épp, hogy a felénél tartottam mikor megjött Édes. Kicsit légett szegényke a tűző déli napon. Letöltöttem a titánok haragját. Új film, eléggé fos minőségbe volt fent, de nézhető.:) És nem riossz film, tetszik, ahogy az isteneket ábrázolják. Film után elkészültünk és a 7es busszal lejöttünk Dávodra.
Annyi időnk volt, hogy vacsiztam és már jöttünk is ki, mert 9re megbeszéltük Pepével meg Zolival, hogy kiülünk. Kinnt volt még Joci meg Peti is. Később Fefe meg Laci, igaz ők nem csatlakoztak hozzánk. Laza kis este volt a végére már kicsit bepörögtünk Pepével.:D De olyan éjfél fele hazajöttünk. Nem sokat aludtunk így fáradtak voltunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése