2012. április 17., kedd

Rainy

Hétfőn kabinetem volt szokás szerint, de képeket nem tudok mutatni, mert apunak kellett a gép, meg amúgy sem csináltunk szinte semmit. Délelőtt tételeztünk. Ééés megjött Valentin! :) Osztálytársunk, aki kint volt Svájcba és most jött vissza. Délután pincér kabineten terítettünk tételekre. Aztán jegyzeteltünk, majd alkoholokat néztünk meg szagoltunk. Este ismét edzettem.
Ma munkagyakorlatom volt. Szakadt az eső és mi pont biciklivel mentünk a munkahelyre. Szét is áztunk anyuval teljesen. De nem baj kell ez a kis eső a növényeknek meg a földeknek. És mi sem fogunk elhervadni ugye? :) Fárasztó egy nap volt a mai is. 2kor elkéretszkedtem, mert csomó tanulnivalóm van/volt. Haza jöttem, megtanultam a marketinget, aztán Rubint Rékás alakreformra edzettem. Holnap találkozok Kicsimmel, remélem nem fog esni az eső és tudunk valamerre sétálni. Szép estét és jó éjszakát kívánok nektek ezekkel a képekkel:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése