2012. augusztus 20., hétfő

Sweet Home ♥

Képes lettem volna ma szerintem 1ig is aludni, de valahogy mindig azt érzem, hogy idő pazarlás. Nagyon szeretek aludni, nincs is jobb érzés mikor a nap végén fáradtan befekszel az ágyba, nyújtózol egyet és kényelembe helyezed magad. Nem így van? :) 11-ig engedtem meg magamnak, aztán felkeltem, megnéztem a kiscicákat, akik a nagy meleg miatt behúzódtak a tuják alá és inkább aludtak. Aztán nekiláttunk Anyuval főzni. Csináltunk húslevest, másodiknak pedig krumplipürét rántott hússal és csináltam mellé egy kis paradicsom salátát is. :) Szépen pirosodik a paradicsom a kertben és az íze is fantasztikus. Nagyon egyszerű kis saláta : paradicsomot vágsz bele, lila hagymát, ha nincs akkor a vöröshagyma is jó, összekevered, nem kell semmi ecet bele a paradicsom eléggé lédús, ízlés szerint só, bors és oregánó. Beteszed a hűtőbe, vársz egy kicsit, hogy jól összeérjenek az ízek és ennyi. :) Jól be is ebédeltünk.

Ebéd után, mint láthatjátok csináltam új kinézetet a blognak. Szerintem sokkal vidámabb, letisztultabb. :) Nekem nagyon tetszik és remélem, hogy nektek is! :) Este pedig kimentem Batyival meg Zolival a Bosziba. Nemrég értem haza, megnézek egy filmet, de előtte kaptok még egy posztot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése